tisdag 11 september 2012

Har  gått en tid sedan jag skrev något nu. Tror det är dags för några rader om bloggen ska få behålla sin värdighet.

Jag kämpar på med livet i stort. Balanserar vardagsbestyren och försöker sköta både hem, jobb, universitetsstudier och kärlek någolunda. Maten sköter jag däremot inte. Väger för mycket igen, vilket känns jävligt jobbigt. Egentligen väger jag nog inte så mycket, men normalt BMI för mig är alldeles för mycket. Jag besökte min barnmorska för ett tag sedan (inte preggo - utan för årskontroll pga. p-piller) och i samband med detta ville hon mäta och väga mig. Hon frågade rakt ut tre gånger om jag inte hade ätstörningar. Nekade såklart, även om det hade kunnat vara intressant att se vad ett medgivande inneburit.

Känner mig rätt nollställd just nu. Ledsen för att jag inte vet vad jag ska ta mig till när det kommer till ett flertal relationer. Ledsen för att jag inte är smalare. Glad för att jag ändå sköter mig själv rätt bra i övrigt.


1 kommentar: